Flänn flänn

Ja jag har vänt dygnet helt åt helvete. Förstår inte varför, de går bara inte sova helt enkelt! För trött de är ja, men de ska tamefan inte gå somna..

Hur som helst så va ja nyss just sådär påväg att glida in i sömnen kände jag, men just precis då så hör ja gamm senil katten skrika utanför min dörr och då är de bara stiga upp och släppa ut han. Han ger sig aldrig. Skriker högt, länge och hoppar på dörrhandtaget tills man blir vansinnig. Och får han inte gå ut så sätter han sig väl och skiter inhomhus nånstans eftersom han inte går på katt toan. Så då va de kört.

Funderar på att försöka hålla mig vaken nu eftersom ja lix ska måla elementen klart idag.. Får väl se hur de går..

Satt tidigare i natt och skrev upp en massa godis som ska inhandlas på Biltema åt Våfflan. Landade på en cirkus 6500:- och då är de bara delar, inget annat inräknat. Då har ja allt som är mest nödvändigt uppdaterat. Visst de går lite pengar men vafan, eftersom de verkar vara original fjädrar och dämpare på, och dom har hålle i ca 25 000 mil på 38 år, då har ja ju automatiskt några år till där.

Fast tanken är väl att han ska rulla förevigt hehe, men man vet ju aldrig vad som händer. Min plan är väl att få allt gjort innan besiktningen i Maj nästa år. Har önskat mig hjälpen med det av broder i julklapp.


De blir nog bra. Nu ska ja äta bajs eller nått. Pissväder ute, blir varm choklad och mackor till frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0