Godkänd

Blev betyget idag på hälsoundersökningen, när jag väl hittade dit dvs... Blev en riktigt undersökning med drogtest och hela skiten istället för den där mesiga jag gjorde i Byske i vintras..

Synen va perfekt och även hörseln så de känns ju skönt att gamm ögona fortfarande är lika bra som när jag tog körkort för 5 år sen. Blev även förvånad över att mina lungor va så bra. Dom va större än om man jämför med tjejer i samma ålder och samma längd, trots att jag röker. Blodvärdet va lite dåligt men hon sa att de kan gå fixa om man bara börjar dricka mer.. VATTEN va hon noga att påpeka :P


Men än är det inte över, ska tydligen på en läkarundersökning sen ska jag få en kallelse till röntgen av lungorna. Är standard för alla.

Efter de drog jag på Obs och handlade med pappa sen blev de Byske för lunch med Robin, Dennis och Johan. Kul att träffa Johan, va inte igår. Hem och se film, eller ja, sova film. Sov stenhårt så pappa trodde ja va död haha.
Får väl se vad kvällen har ett erbjuda, verkar inte vara mycke direkt...

Hahahaa Big Steve jagar björn och älg med luftgevär ;P Kul att han råkade hamna

just i Skellefte:)


Kommentarer
Postat av: Elina

Jo asså, man kan ju tycka de är lite konstigt att folk inte ens har tid att hämta sina barn från dagis längre men vi har faktiskt endel sånt.. typ lämna på dagis, hämta från dagis å ta hand om dem ända fram till kvällen men ja har inga såna utan de är dem som har barn själv å typ har gått barn & fritid =)

2011-10-28 @ 19:48:05
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0