Ha ha

Dör lite varenda gång ja ser dom här filmerna. Kolla in alla Tv Sovjet :P

"Tjusigt"

 

Jaja idag har ja iallafall kopplat ljus. Eller jag ljög, Robin har kopplat och ja har stått brevid och vare konstig för att ja va så trött. Men är väl bäst att vara ärlig, fattar inget av el och hatar ändå att dra det hur som helst. Vill helst inte ens byta en lampa.. Men nu har ja 8 ljus iallafall, men tills den andra generatorn är på plats så får ja nöja mig med 5 eller 3. Å andra sidan kom ja på att om ja möter nån riktig nöt som vägrar blända av, då är de ju bara tända alla 5 sen alla 3 i bara nån lillstund, de lär inte bilen dö av :)

 

Jag och Robin har kollat läget i stan ikväll och Robin sa fan de fulaste ja hört på länge.  "Fy fan va ful bil! Ser du?! Ser ut som en utsmetad jävla bulle!!". Vadå utsmetad bulle??! Haha dog lite mer när han kläckt ur sig de där. Han såg föresten ut som en femåring när han satt och spela dator när ja kom dit, "jaa en väldigt stor femåring" hehee..

 

Nä nu borde ja sova. Har inte planerat nått imorrn. Grapparna ska visst dricka öl men ids inte. Eller är för snål rättare sagt. Blir nog va hemma, se hockey och dricka lite vin. Gillar när man är som precis lagom rund under fötterna, sådär att man inte vaknar bakis. Det är bäst.

 

 

 

Kommer bli grejor de där. Skulle bara tryckt in en till på kofångaren och om nu pappa ids byta sina big knickare mot nå andra blåa han har i garaget så har ja då tre till att använda om ja villl. Borde byta ut den i mitten fram, den spökar. Har funderat på om den är grinig för att den sitter på fel bil, satt ju nämligen på blåen från början hehe...

 

ISBALLE! Påminn mig om att komma ihåg att ta me mig pluntan och glasen som ja lovat Johan för kofångaren. Ska ju upp till Lule i slutet av månaden så då kan ja svänga förbi :) Om du inte är och föder bebis dvs :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Lamphitler !

2011-10-15 @ 07:55:48
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: alice

sv; hahah jo hela hans liv har har hållit på med hockey! Exakt hur länge han hållit på luleå vet jag inte men ett par år iallafall :)

2011-10-15 @ 09:19:53
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0