Hur tänkte jag?

Mmm hur tänkte jag när jag tyckte att det va en bra idé med hälsoundersökning kl 08:45, när jag nu i två veckor somnat kring 7 på morgonen...  Måste dessutom till Boliden så det blir start en timma före jag ska vara där. Men till veckan ska jag vända dygnet har jag bestämt, nu är jag less. Det handlar inte om att jag inte lägger mig heller utan att jag inte kan somna hur trött jag än är.

Hur som helst, en värdslig sak, det löser sig! Mina pyjamasbyxor har fått godkännande att dom inte ser ut som såna så därför stannar dom. Va dessutom till stan idag och köpte fejk uggs. Dom ser såååå sköna ut, har dock hört att dom är livsfarligt halkiga på vintern.. Det återstår väl att se.


Sen sitter jag och velar om jag ska till Lule i helgen eller inte. Hade ju hoppats på halloween fest men det verkar vara dött överallt? Sen är det ju derby på lördag, vet inte hur Linda har det med kanaler.. Iofs var det huvudmatchen så man slipper ha sportpaketet.


Äh ordbajsning bara, ska läsa lite skit sen lägga mig i sängen och hoppas på en dejt med John Blund.
Ps. Kan råda alla att byta lösenord på Facebook, blogg och hotmail, och se till att det är olika till varje grej. Ingen går säker längre har jag märkt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0