Jag måste ringa Carina, får inte glömma de

Skulle på kiosken igår me Robin men då upptäckte han att han glömt sin börs så vi for till stan. Visar sig att han troligtvis grävt över den me hjullastarn så de sög ju! Men men shit happends, int mycke att göra åt.

Måste bli bättre på att äta, har inga regelbunda tider längre. Igår åt jag min första macka på jaa.. Ja vet inte hur längesen de va sist. Har inte ätit makaroner, ris eller spagetti på ett jävla tag heller. Har lagt LCHF lite på hyllan för stunden eftersom ja måste va nykter och ta tag i det. Eftersom det funkar så är det helt klart värt. Ska upp till Lule och hämta en cross trainer, tänkte ge de ett försök eftersom ja hatar att vara ute och gå och ingen ekonomi finns just nu till gym kort. Sen känns de konstigt att trycka i sig fett utan att röra på sig, så i slutet av månaden så tar ja upp de igen på allvar :) Men som sagt så funkade de den lilla stunden ja körde stenhårt. Kommer bli grejor de här!

Hinner nog fiska fram nå smaskiga recept till dess.
De va längesen ja bjöd på nå random biler så tänkte göra de nu :)


Mina odjur ♥


Blåen :)


Upptäckte igår hur lika en tidig 240 är mot sen 140. Den till höger är en 244 :)




Lasten till Dannemora


Vackert se naaanting ;) Förutom min parkering kanske. Har märkt att när man gör
hor parkeringar så är de ingen som vill ställa sig brevid en. Jätte bra om man vill spara
en plats till sin kompis :)


Trött katt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0