Jaha

Fick veta i veckan att jobbet som ja va på intervju för inte blev nå mer, men nu på morron så ringde nån gubbe och vill ha mig på intervju, ska fara till själva gruvan. Undra då varför de först inte alls skulle bli nåt?...

Aja ja funderar på att ta mig en tripp dit idag bara för att se vars de ligger. Brukar göra de så att man är helt säker på vars man ska när man väl ska dit.

Känner mig fortfarande bakis fast är mer människa idag.
B löööö



Haha va tvungen fota Statoil macken som vi tanka på i fredas natt nere vid Gävle. Strax till höger om släparna har ja sovit en av dom skönaste stunderna i mitt liv. De va när vi trängdes 6 st i Robins 740 ner till Örebro. Vi blev efterlysta av polisen haha.

Dom stannade oss på en mack och såg ju att vi va för många i bilen, men ja och Jacob skulle ju hoppa av i Örebro för han skulle köpa Oldsen. Hur som helst så gav dom oss inga böter men efterlyste oss i nästa kommun istället? De va rätt skumt. Aja men Jacob köpte ju som bekant Oldsen och de va bara jag som hade körkort så skulle ja ju köra hem den.

Vi stannade av på den är macken för ja va så jääävla trött och där sov ja i soffan fram och dra åt helvete, ja sov så jävla skönt. Jacob försökte värma en Bullens korv burk på grenröret men de hann bli för kallt haha.


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja men nu är lyckan återställd för Comhem har tydligen inte tagit kanalerna av mig ännu trots att jag sa upp dem till den 30/9 :D



Lycka till på intervjun där !

2011-10-03 @ 20:22:29
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0