Några saker jag inte förstår med USA

Ja så här kommer dom utan inbördes ordning.

1. Skor inomhus? På heltäckningsmatta? Varför?! Har man alltid på sig ytterskorna inne, eller byter man till inneskor?

2. Fralla till lunch/middag?
Varför äter dom två torra äckel frallor till lunch eller middag? Så jävla mycke energi kan man knappast få från dom. Frallor = frukost.

3. 1800CHEATERS? Hur går det till när dom säger i tex programmet Cheaters: Call 1800-CHEATERS. Ringer man efter bokstäverna på telefon? Eller va? Fattar inte.


Om NÅN har svar så svara gärna för de här har ja funderat på ett tag nu..



Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja men faktiskt, Det gör ju det när man är som "insatt" i nån annans liv sådär :D



Nästa helg ska jag upp och hämta Oden och vet inte riktigt vilken dag det blir och så men annars vore det ju trevligt ! Jag tror att jag vet lite vem Linda är och att jag beställt mat av henne några gånger haha :D

2011-10-23 @ 09:39:11
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0