Ovänner

Mmmm jag och kissegubben är inte vänner efter en incident i morse... Hur mycke ja än tycker om han så kan man inte va vänner jämt. Det går nog över snart ändå.

Tråkigt med förlust. På freda ska jag på hälsoundersökning inför gruv jobbet. Då jag gjorde en i Januari inför att ta C kortet så va ja frisk som en nötkärna, men kanske därför att vi gjorde ingenting typ. Kollade syn, blodtryck sen typ inget mer, medans dom i min klass som gjorde sin i stan fick göra både blod och pissprov. Antar att de är drogprov den här gången men det kommer jag klara galant iallafall :P

Hoppas på sömn inatt, ska pröva de klassiska med varm mjölk och alvedon.

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Gillar ditt bloggnamn. Hah =)

2011-10-25 @ 22:41:49
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Mia

de var den där simon, han kom ju till byske när jag gick i 9an tror jag :P så jag vet inte så mkt om människan :P

2011-10-25 @ 23:01:56
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0