Passion for fashion

Heh jaa de blev en liten vända på stan idag, men jag höll hårt i pengarna. Stod och velade om jag skulle köpa eller inte, men sen tänkte jag att nääää men då vet ja vars de finns iallafall. Tur att jag har dåligt minne så då behöver jag inte sakna nåt heller :P

Köpte två mjukisbyxor på HM, som tydligen va pyjamasbyxor??! Enligt kvittot iallafall. Ska pröva och se hur dom ser ut, ser de OK ut så stannar dom. Är helt vanliga svarta så ser inte ut som pyjamas iallafall. Sen en eye liner från MUS där ja hade kvar pengar på presentkortet.. Å sen mina galgar!! Nu jävlar ska de hängas kläder!!


Blev ap trött helt plötsligt, kanske lägga sig i soffan uppe och sova en stund. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jajjemän nu intar vi västerbotten ;)

2011-10-27 @ 15:11:33
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0