Skit

Såg nån minut av Paranormal Activity och satan så skvätträdd man kan vara. Blir då inte att sova än på en stund iallafall.. Fattar inte vad som hänt, älskade skräckfilmer som yngre men nu ser jag en per år ungefär. Imorrn hade jag tänkt pallra mig till stan. Hittade mitt Make Up Store presentkort och har för mig att det finns pengar kvar på det, sen måste jag köpa galgar så jag rymm nå kläder och allt slipp ligga på hög.

Har iallafall kommit till insikt om två saker:
1. Jag saknar nån. Ja det tog ungefär 1½ år innan jag faktiskt börjar känna att jag saknar nån.. Men tror de mest är att ha nån att mysa med såhär på hösten. Det löser sig nog :)

2. Jag känner mig fruktansvärt bråksjuk. Kanske därför jag saknar någon att bråka med? :P Får väl kanske bege mig ut i helgen och bråka med folk haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0