Skiträdd

Blev ingen vinst men inget att lipa över, det löser sig :) Dessutom så är det hemmakväll, skönt :)

Igår så snubblade jag över filmen "Vem satte dit Roger Rabbit", det var ett quiz som handlade om Disneys tecknade filmer (fast frågorna va väl kanske till 80% om deras animerade men men) och då kom det upp. Och tamefan, den filmen va jag skiträdd för som liten. Eller inte själva filmen men en karaktär vid namn Judge Doom. Igår va första gången som jag såg ett klipp från filmen sen jag kanske va... Jaa under 5 år iallafall.

Då får jag se att det är Christoffer Lloyd som spelar den karln som gjorde mig så rädd. Blev lite förvånad eftersom jag verkligen gillar han, speciellt i "Tillbaka till framtiden" triologin.

 

Om jag inte är helt ute och cyklar så är det tillochmed den här scenen som skrämde livet ur mig. Tänk va tokigt de kan bli ibland :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0