Skönt x2

Skönt att ja faktiskt tage upp hockeyn igen :)) Senast ja va på Västra Stå va när ja gick i högstadiet så de är väl en... minst 7 år sen. Har inte vart dit sen dom byggde ladan, men när ja gick BF så va ja en av dom få som visste hur nya ladan och badhuset skulle se ut :P Vi va nämligen på studiebesök ett tag innan allmänheten fick veta :) Så de va ju fränt :P

Men ja, ja är ingen sån som MÅSTE se varje match. Råkar ja somna och sover igenom så shit happends, men kul med en ny hobby iaf :)

Ikväll så har ja faktiskt turen att ha båda mina odjur i min säng :) De går, har prövat förr men då måste ja sova i mitten och sen ha en katt på varsin sida :P Men de är de värt :) För ja älskar mina fula djur :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo asså de känns ju mycket bättre nu å jag kan ju äta, sova, jobba som vanligt och dagarna rullar på så jag märker ju att jag klarar mig själv rätt bra men kan inte släppa den här känslan av att det inte riktigt är meningen att det ska bli såhär, inte nu och inte ännu. Svårt att beskriva men när vi träffas känns det verkligen som om det finns nåt där (kan ju vara jag som inbillar mig oxå eller att han inte tänker på vad han sänder för signaler).

2011-10-16 @ 09:02:08
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: alice

Jo men han pratar inte så ofta om det därför att de blir så mycke diskussioner! :P haha

2011-10-16 @ 10:44:06
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0