Skönt

Stängt av telefon om nån fyllskall skull ringa. Ikväll så har ja tvättat mina über fula vinterjacka, ätit palt sen blev de hockey med mamma, pappa och kisse. Och ett glas vin. Ett stort glas hehe. Men ja de är inte fy skam att göra bort de mesta av tvätten på en lörda kväll heller :) Visserligen är jag inte nykter, men inte full heller. Och inte ute på stan och skämmer ut mig. Käntes lite skämmigt när ja va ut och körde strax efter ja fick igen körkortet och fick en kommentar av en kompis "Va konstigt att se dig nykter en freda kväll!"...

Men ja är inte full heller. Bara sådär lagom rund under fötterna ;) Vilken bra match! Aik dominerade hela första och vilka bra domare. Man har ju sett matcher där mötande laget gör solklart fel flera gånger men då verkar dom hata Aik så dom skiter i det. Och vilken klack som fanns på Hovet. Snyggt jobbat av Eriksson och Forsell hehe. Dock är ju fortfarande power play dåligt, men riktigt bra box play.
Skönt att vi kom upp på första plats, nu är ordningen återställd. Och att Lule tattarna åkte ner.. :))


Resten av kvällen ska ja bara hänga tvätten och ta en förtjänad dusch för ja luktar fan inte godis haha. Halvser "Benknäckargänget" och hade för mig att Burt Reynolds va me och visst fan hörde jag han direkt :)
Trevlig kväll!


Kanske tar en svängom me den brända grillkorven ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0