Smart

Tryckte nyss i mig en energidryck... Men ja va törstig och ej sugen på vatten så man tager vad man haver. Va lix uppe till 6 snåret igår morse. Inte med flit men gick ej sova.

Ikväll så har ja vart på brandstation. Robin sa bara att han skulle skruva koppling, fattade inte så mycke men for dit och va arbetsledare dvs Robin skruvade och ja satt i min gröna tältstol brevid. Haha han hade nog ändå ingen större nytta av mig då jag inte når så långt under lyften. Bella kom också och arbetsledade ett tag. Brandmännen skrattade gott när vi satt där på varsin stol :P Så ja, ja har väl vart där sen halv 9 tills nyss. Plockat lite bultar som falle i golvet, hålle upp mellanaxeln och sutte.

Undra om man kan söka jobb som BARA arbetsledare?

Ja tänk om man kunde få ha en sån fin maskinhall som på brandstation. Snyggt och prydligt, men ändå en verkstad. Luft hit och dit, avfettning i slang. Mjaaa drömma kan man alltid.

Hade tänkt "gå fel" och kanske råka stöta på nån snygging men hade ju mitt arbete att sköta..
När jag for så stannade en vakt bil på E4:a och glodde på mig. Vafalls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0