Tabu

Jaa jag har vänt dygnet åt helvete igen, men börjar faktiskt bli lite trött nu så förhoppningsvis kan jag sova inom en snar framtid. Ska upp och glo lite på Baby Blå, kanske sno lite grejor från den till Våfflan.

Hur som helst, det jag igetligen hade på hjärtat, efter att ha läst lite på Flashback, så önskar jag litegrann att det inte va så mycket tabu med att röka inomhus. Hur white trash det än må vara så är det en speciell känsla av att tända en cigg inomhus, utan att måsta gå ut och frysa röven av sig. Visserligen funkar det ju på sommaren, men så får man inte göra längre. Det har rökts i vårat hus för det har jag sett på bilder och vet ju hur som helst att farfar va rökare..

Jag hade faktiskt velat vara med på den tiden man fick röka på krogar, men kan ju definitivt hålla med om att arbetsmiljön måste blivit bättre efter förbudet + att man inte behöver vädra kläderna när man kommer hem för annars stinker hela huset rök..


Men ja nog är det lite speciellt att tända en cigg inomhus....
Skulle väl aldrig falla mig in nu.. Eller jo, om jag befann mig där det är ok. Äh ska försöka sova en lill stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0