Tjopp sa de

så va ja i Pite. Robin hade tråkigt så vi drog dit. Plockade upp mitt kusinbarn Emma som hängde me ut :) Vi glodde mest på folk och pratade om roliga saker. Sen va de otroligt kul att ses igen! Ja fattar inte, de är verkligen inte långt till Pite men man är aldrig där och umgås med folk... Å andra sidan är ju inte folket här direkt heller så de jämnar väl ut sig :P

Men har tänkt försöka ta mig till Emma nån helg, kanske i slutet av månaden eller så :)
Hon berättade en jävla efterbliven sak ikväll haha. Hon tog körkort i... somras kanske? Sen dess har hon kört kanske 50 mil. Då började ja fundera på om vi va släkt, men sen berätta hon att hon sutte skitförbannad på bussen med en hel grillad kyckling i väskan som hon sen slafsat i sig där :P Så ja, vi är nog släkt :)

Nu ska ja dricka upp min TGIF öl och sen ta en dusch. Imorrn tvättas de hela dagen och så är de hockey så de blir länge innan jag kan göra det då, och lär inte stå ut med min stank hehe. Är visserligen bjuden på hockey och party i stan men äääe.. Lutar åt att stanna hemma och spara lite pengar :)

Natti folket!


Väääldigt gammalt kort!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)

2011-10-29 @ 03:03:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0