8

Yes lite mindre än 8 timmar kvar nu tills spärrtiden går ut :))) Dock tillverkas körkortet imorrn och ska ringa Transportstyrelsen torsda eller freda för att se om det finns nått rek nummer så ja kan hämta ut de utan avi :) Tills dess håller ja mig från att köra.

Visst jag kan, men med min tur så blir ja stoppad och får väl böter för att ja inte har lappen och orkar ej med mer böter nu! Har ja hållt mig två månader ska nog två dagar gå bra.

Va nyss ute på långpromenad. Började regna och blåsa, mindre roligt. Ska strax ta traktorn till kiosken och köpa snus haha. Där brukar ja aldrig behöva visa leg, och de är väl inte så ofta en traktor blir stoppad hehe.

Föresten så är chassit på min dator strömförande har ja märkt. Mindre roligt de också. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0