And I still miss someone

Jamenjustdeja, vaknade igår kväll av att Robin va och slet mig i benet vafan då hade muppen kört cross hit. Så då åkte ja cross me han till stan. Jävlar va bajskorven i röven vibrerade haha. Käntes nästan som att man va ungdom och åkte moppe :))

Sen drog vi på Krysset och sen till Bella och sen skulle vi bara ut en sväng och råka hamna i Lule. Känns som att ja vart mycke i både Pite och Lule på senaste, bara såna här konstiga svängar. I Lule låg de då en 740 voltad i diket men vi hann inte se om de fanns nån däri så fick köra som tokar och leta åt en cykelväg som va just brevid. Men bilen va då tom som tur va. Sen for vi hem.


Ställde klockan på 12 idag men gick fan inge bra att sova så de är kört. Ringde nyss gubben som ska lasta men dom hade tydligen problem me de som ska skickas ner så kanske blir avfärd lite senare än beräknat.

Men men ja ska ta mig en dusch, packa lite skit att läsa sen blir de nog att fara åt stan så är vi startklara hur som helst. Men men vi hörs väl om en dag eller så. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jo.. Fast samtidigt får man väl försöka tänka att när dom sa det menade dem det säkert. Eller så tänker karlar bara inte så långt för jag själv skulle då aldrig säga åt nån typ att ja vill vara med dem förevigt förrän jag verkligt verkligt säkert visste det å inte fan skulle jag planera att göra en massa saker med nån som ja var osäker på om jag fortfarande älskade. Karlar Karlar...

2011-09-29 @ 15:59:39
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0