Bajs

Jööööö la nyss en kabel och de märks när man fuskat med kosten! Hela magen blir koko men håller man sig så mår man prima. Fjärtar knappt ;P

Intervjun idag va faktiskt över mina förväntningar. Skum men småtrevlig och kul, fast de är väl aldrig kul att prata inför okänt folk men de är bra när de ställs frågor och folk svarar före en, sen när man själv ska svara så har man hunne koka ihop nåt :P

Nästan direkt ja kom hem så bar de av till Lule för Robin skulle på Biltema och Peji va också me. Vi va där och dom handlade, sen åkte vi till Linda och Cornelia va inne på sista rycket. Hon va nästan helt galen haha, va väl där 30 min kanske och hon sög musten ur mig när ja bara tittade på henne :P

Sen åkte vi vidare en sväng till Råneå och grapparnas kusin. Påminn mig att aldrig flytta till Råneå haha.
Nu ska ja käka värktablett. Tror de är Robins bil som brummar dovt som gjort min skalle grötig eller baslådan efter att vi lyssnat på "Fest hos Mange". Sen blir de filmtajm!
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0