Cookie monster

Ja brukar ju som mest hela tin säga att ja inte alls äter/gillar kakor särskilt mycket och det stämmer men ibland så får jag riktiga cravings efter dom. Händer kanske var 3:e - 6:e månad och då MÅSTE jag äta kakor. Kommer ju väldigt lägligt just nu när ja ändrat min kost, men de är klart, allt handlar ju om självdiciplin. Men ja anser att ja är värd dom få kakorna ja äter ändå. Vissa äter varje dag, ja äter med månader i mellanrum.

Sen kan de kanske va bra att de kom nu i början på kostomläggningen istället för sen, nu har ja ändå int riktigt så stor koll på allt.

Ska se klart Erik och Mackan sen blir de väl slå igång nån film. Och röka en cigg, vilket ja också tänkt försöka sluta med. Imorrn är det tisdag, och onsdag NÄSTA vecka har jag körkort. YEEEY!

Bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0