Franska fiskbiffar

Jo tjena att ja orkade vaka i natt. Fast ja somnade iofs inte föränn vid 6 så ja höll mig ganska bra, men att stiga upp 7 va på inte på tal. Vaknade efter 11 och då hade ja slage av väckarn i sömn. Men ja har väl tänkt pallra mig till stan senare, ska gå på bolaget för första gången sen 13 juli nån gång.

Till midda blir det franska fiskbiffar och jaa, de återstår att se om de är gott. Till de har ja slängt ihop en rombomb på creme fraische (?), rödlök och röd rom. Återkommer väl med resultat. Biffarna är förövrigt gjord på torsk och ja brukar ju bara mest äta lax.. Ska bli kul.


Dessutom ska ja varna för schampot och balsamet Glow. Jävlart världens sämsta! De här va så jävla kasst så de gå int dit en till. Varenda gång ja använt de så har ja haft flottigt hår dan efter och håret känns inte alls fräscht och mjukt som de står... Nä eftersom ja väl slösat pengar på de så ska de användas upp men kommer icke att köpas igen. Ska nog hålla mig till Clerasil, de gillar ja mycke och håret känns bra efter de.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hallå kan du inte fota å lägga ut recept på de du äter så man får lite nya ideér och inspiration :D ?

2011-09-23 @ 16:45:45
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Mm, jag gjorde oxå nå liknande en gång fast de var på lax å skulle bli som laxburgare men tyckte oxå dem vart som så slaffsiga och geggiga :s

2011-09-23 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0