Hard work work

Sitter fast i ett dilemma. Nu under tiden jag haft borta kortet så har jag haft en väldans massa tid att tänka och nu vet jag knappt vad jag ska göra. Innan det så va det så självklart att jag ville jobba med att köra lastbil/traktor/grävmaskin men nu på senaste så vet jag inte längre.

Dag ett vill jag köra lastbil, dag två vill jag jobba på Willys, dag tre vill jag köra grävmaskin, dag fyra vill jag jobba som personlig assistent, dag fem funderar jag på varför jag inte utbildade mig till tapetserare, dag sex vill jag köra lastbil, dag sju vill jag jobba på posten, dag åtta vill jag jobba på en mack and so on.

Just nu vet jag ingenting och det stör mig att det va så självklart och nu bara virrigt. Gillar inte läget alls..


Saknar skoltiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0