Ja de är fredakväll och dans i folkets park

Så var det helg, igen. Har vart med pappa och handla en massa nya konstiga saker, men det blir nog bra. Jag hade tänkt ha en nykter helg men då sa Robin när vi hade skruvat klart i onsdags att det enda han ville ha för det va att jag följde med på fest i helgen.

Känns skitjobbigt och orkar igentligen inte men om det nu är det enda han vill ha så har jag inte samvete att inte fara. Hade gärna festat idag, gillar inte att göra det på lördagar. Vet inte varför men..

Annars blir det väl då lugna puckar ikväll iallafall, om jag inte lyckas få med nått folk som vill gå och se Jägarna 2, om det finns kvar biljetter dvs.


Fick en utmaning igår av en vän men kan inte gå ut med den än hehe. Kommer bli kul att se om jag lyckas.
Nämen dags för nån slags lunch/frukost då?


Tratt Hasse förra året haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0