Jävla ärthjärna

Ibland fattar ja inte hur folk kan blir så jääääääääävla dumma i huvet.

Jag och Robin brukar ibland drömma oss bort när vi åker bil nånstans, om va vi skulle göra om vi hade huuur mycke pengar som helst. Vi skulle bla köpa oss varsit stort hus med stor gård och maskinhall, köra i fylla me helikoptrar, köpa grävmaskiner och gräva av vägar till ställen vi inte tycker om, och så vidare. Helt sjuka saker alltså.

Men ponera att man gör som den här killen som va me i Lyxfällan i veckan. Har inte sett programmet men läst en artikel på AB. Han vinner 20 000 i månaden i 20 år. Så här står det:

Inköpslistan växte lavinartat:

En sjurumsvilla med swimmingpool för nästan en miljon. Två bilar för 200 000 – fast han inte hade körkort.

52-tums-tv.

Säng, bord, stolar, vitrinskåp, soffa, tv-bord.

Två dagar före 30-årsdagen i höstas kom notan från kronofogden: 262 000 kronor.

 

VARFÖR står man och köper två bilar trots att man inte har körkort?! Om nu hans fru har (vet inte, har som sagt inte sett programmet än) så räcker det uppenbarligen med en. Sjurumsvilla??! Jag förstår inte. Blir folk så jävla puckade av att vinna 4,8 miljoner? Va är de som går fel?


Jag vet då va jag skulle gjort. Fortsatt jobbat för de är då faan inge kul att gå hemma. Visserligen har jag ju inget jobb nu, men ni fattar. Möjligtvis gå ner lite i tid om man känner för det, men sen skulle man väl leva rätt så "normalt" ändå. Jag skulle renovera bilen, köpa nya kläder och ställa till med ett storkalas. Men tror aldrig att ja skulle få storhetsvansinne och köpa tex sjurumsvilla..

Vad skulle du gjort?

Kommentarer
Postat av: mia

han var ju spel beroende oxå och spelade upp 10tusen kr varje månad, dumma dumma jävel! tänka sej så snett de kan gå alltså :S :S

2011-09-09 @ 23:40:54
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: mia

hahahaha vaa är de möjligt!!? de minns jag då inte ens nästan :P du måste typ skicka den bilden till mej så jag får se :P!!!

2011-09-10 @ 12:46:29
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0