KÖRKORT

Chansade och ringde Transportstyrelsen idag och visst hade mitt körkort komme åt stan så då drog jag och pappa iväg och hämtade det :) Åååh så skönt de va att sätta sig i bilen och köra. Slår nog när ja tog körkortet när ja va 18 hehe. Blev inte ens sur när ja va på väg åt stan och kom på att ja glömde föra över pengar så ja fick vända.

Sen plockade ja upp Robin och vi körde i kaoset i stan! Fyfan va galet de va, bilar överallt. För dom som inte förstår så har dom ju stängt av ena sidan av Viktoria bron så fyra körfält ska samsas om två istället, och bilar kommer från alla håll. Men de va trevligt, för mig iaf :) Dock stackars lastbilar som ligger i fel fil och måste byta, dom kan inte ha de lätt alla gånger då folk inte fattar blixlåsprincipen.

Nu är ja bara hemma på mellanlandning. Ska se hockey ikväll men måste sticka till stan vid 8 om ja ska hinna på Maxi, sen måst ja in i stan och kolla upp vars intervjun håller hus imorrn.

Blä va trött ja vart. Kanske slumra en stund på soffan. När ja kom hem nu låg båda mina kissegubbar på min säng hihi, de va sött :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0