Midddaaaa

Gjorde en köttfärslimpa till midda. Imorrn blir det lax med Philadelfia ost.
Ungefär så mycke värt har jag att berätta.

Skulle haft rensa ena garderoben igen och ha funderat på att möblera om.. Men de kommer nog bli knasigt då men å andra sidan kan man ju pröva. Idag ska pappa koppla om så att man måste elda för att få varmvatten. Har ju vart så glad över att vi inte har behövt de någonsin, men med tanke på att de är ny panna och nya tankar så kanske man inte behöver elda så ofta ändå.

Nämen om man kanske skulle ha gjort nåt..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack !

2011-09-05 @ 19:22:19
Postat av: Elina

Det var jag som skrev nyss, glömde fylla i..

2011-09-05 @ 19:22:46
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag tror tyvärr inte det.. Jag skulle ju helst av allt bara vilja tvinga han att komma tillbaka och tjata på att ge det en chans till och jag hoppas ju över allt annat att han ska ändra sig men det har märkts på senaste att jag är den enda som fortsatt försöka, att han har gett upp nu och jag förstår att det är för att han inte har känslorna kvar även om jag inte frågat det rakt ut bara för att jag inte skulle klara av att höra det, Att han inte älskar mig längre.

2011-09-05 @ 19:44:32
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0