Ogilla

Blev bättre rätt fort förra veckan från min förkylning mensi den va inte färdig me mig. I helgen återkom den me stormsteg och de suger. Har fått igen den irriterande hostan som kommer så fort ja rör ett litet finger.

Har ja renbädda me de finaste påslakanet ja har nämligen ett med Min Lilla Ponny på. Har inte hjärta att kasta de. Har även ett me massa Disney figurer som fortfarande är med.

Nä nu ska ja krypa isäng med Hasse som ligger och sover jättekrokigt haha. Ska köra igång en hockeyfilm, återkommer om de va riktigt mycke snyggingar som ja hoppas ;)
Vi hörs!










Nyårs i Renström :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha jag har oxå en gammal favorit, Fast de är bara ett örngott med my little ponny som är hemskt svårt å göra sig av me :D

2011-09-21 @ 10:30:49
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Isballe

MAHAH snör upp tusen roliga bilder till! ;D

2011-09-21 @ 18:07:47
URL: http://lubelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0