So stand by me with all your heart

Gjort bort dagens måsten, vilket inte var många. Ringa Transportstyrelsen för 8674:e gången detta år. Väntar mest på att köttet ska tina klart så jag kan göra middag. Ska pröva göra något jag gjorde en gång när jag bodde i Burträsk men jag tror det kommer skita sig.

Dock var det nog bland det godaste köttet jag ätit, som iallafall jag tillagat. Efter middag blir det lång promenad. Igår var en dryg dag när jag var riktigt trött hela dagen + kvällen men sov inte förän 4-5 tiden på morron.

Varför ska tv lyckas sända intressanta saker den tiden på morron? Förra veckan gick James Deans "Öster om Eden" så då gick det ju inte sova. Inatt sände dom nån dokumentär om ett savant tvillingpar. Kan inte förstå hur dom kan hålla reda på så mycket.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejjaa åsa!jag tror på dej! :D

2011-09-13 @ 00:00:51
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0