Sommar 2011

Jag tog farväl av sommaren förra veckan för nu är det höst, men tänkte bjuda på några bilder av min sommar. Men den här sommaren sög riktigt hårt, den va int alls lika rolig som förra.. Men några bra kvällar blev det :)


Skulle köra Johannas Amazon på balen fast blev att ja åkte med haha


Träsket ♥ Fast badade aldrig där nån gång


Fest på Getberget med fint folk


Midsommar med folk från alla Sveriges hörn. Riktigt kul, speciellt
att dom älskade surströmming från första början :P


Nån annan fest vi hade i Sjöbotten


Steka på Byske havsbad med Johan, Isabelle, Sabina, Isabell, Mattias
och Joan :)


Partytältet på Tuna i Lule. Firade Cornelias 1års dag, förlorade körkortet  samtidigt :P


Va upp till stugan för att hälsa på kusin Fredrik


Rallycross sm final med pappa i Klutmark


Brände mig som faan på rallycrossen. Flagnade i många veckor efteråt


Hasse sov sött


Va upp till stugan för att fiska och dricka öl med två av
mina favoritgrabbar Peji och Robin


Mina fina vänner kidnappde mig inför min födelsedag med gocart och sen
kräftskiva hos Joan♥


En tatuering ifylld


En till ifylld


En mustach på fingret som föll av :P Ska göras om vid nästa
tatuerings tillfälle :) (inge bra läk kött på fingret :P)


Roadtrip genom Bullmark


Fin John Deeren


Jag och Robin skulle ut en sväng och leta lador, vi råka hamna i Arjeplog
så blev väl en 50 mil kört den natten. Här är vi utanför Aplogs kyrka


Hemsk olycka ett stenkast från huset. Den lilla pricken mellan ambulansen
och brandbilen är motorn jag skrivit om...


Korvkalas hos Plogen


Ett fylleslag


Blir ett till inlägg med bilder som inte ligger i samma mapp som Sommar 2011, de är mest bara blandat från sommaren, sen finns de andra specifika fester. Men visst, lite har man väl vart med om i sommar.

Sen kan ja ju tillägga att det jag hört senast om olyckan va att de är en såkallad "kandidat" (självmordskandidat), att han hade massa bensindunkar i bilen och även hällt bensin i bilen. Kan ju faktiskt förklara varför det börjat brinna så fort och att inte lastbilschaufförerna hann dit och släcka med sina brandsläckare. För så vitt jag vet så brukar det ta en stund innan bilen fattat helt eld.. Men men som sagt, inget bekräftat helt. Dock sorgligt för det...

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo.. Inte förrän nu har jag insett att vareeenda jävla låt som spelas på radion handlar om just kärlek. Vågar för övrigt inte slå på musik på datorn heller för att man har minnen till alla låtar. Fan alltså.. värst är dock att jag på nåt sätt inbillar mig att de är nåt annat jag mår dåligt av och kommer på mig själv med att tänka att "Men när dem kommer hem igen då kommer allt kännas bra å snart är det ju helg så vi får träffas å snart ska jag åka upp till dem" tills jag kommer på att.. det är ju för att inget av det kommer hända som jag är ledsen.

2011-09-06 @ 15:24:06
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0