Vår runkande spårvagnschaufför

Har vart i Drängs hos Bella och ätit gott och spelat spel. De va ett spel där man skulle bygga tågbanor, först tänkte jag vattafakk men de va lite småkul. Slutade två så ja behöver inte gå och sura hela kvällen ;)

Ska nog ta en dusch sen ska ja iväg till stan och skjutsa lite folk. Synd bara att ja känner att ja måste köra dom gratis, eller iallafall en av dom, min ekonomi tillåter igentligen inte de nu när ja ska köpa igen Baby Blå. Men vad göra, har Robin vart snäll och hämtat mig och så när ja va utan lapp så får man glatt ställa upp! Fast dom andra två mupparna kanske kan tanka, men tvivlar på de :P

Nä just ja en dusch va de ju

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jaaa jag har då inte sett nå annat :)

2011-09-18 @ 00:08:03
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0