You gonna be my baby when I show what I can do

Lugn helg igen. Sov länge idag och va visserligen bjuden på hockey + öl hos Dennis men stannade hemma. Är så jobbigt för att man ska få sig hem så de blev hockey hemma med nån öl istället. Kommer nog inte hända mer den här kvällen. Ska försöka installera Sims 3 men ja är ju en ärthjärna när man ska installera spel som man tagit hem. Bella har försökt lära mig men ja fattar alltid noll.


Men ja och Robin pratade de här om att bo hemma i fredas och helt ärligt så älskar ja att bo hemma! De finns alltid sällskap, bo i hus och ha stor gård med garage, fuse, lägdor osv. Betalar inte ett öre, så mat och el osv är gratis. Hjälper såklart till om de behövs. Mina fuldjur till katter bor här.

Enda sakerna som är jobbigt är att de är oftast fest i stan och då måste man ta sig hem, och träffar man nån ny karl låter de inte så snyggt me att man bor hemma och är arbetslös. Men i övrigt så älskar jag det. Och ja iofs kan ja ju inte bara bestämma mig för att tapetsera om ett rum, men de är väl världsliga problem.

Visserligen lär ja ju flytta nån dag, men eftersom ja faktiskt bott både i stan och Burträsk så har ja inte så bråttom. Sen ställer ju de här med E körkort till de också litegrann då ja inte riktigt vet hur framtiden ser ut..



Och visst är de skönt att ha nån att komma hem till :) Refererar till gammsenil katten som sin vana trogen ligger i min säng och väntar på mig om ja vart ute en natt eller kväll. Väldigt hårigt sällskap men ack så mysigt.
Ja just ja, spelet som ska installeras va de ju.. Tjingeling!


Haha min bror i mitten me sina vänner. Dog när ja såg den här bilden. Nu verkar han
inte vara nån "farlig militär" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0