You're tearing me apart

Hade bara tänkt en lillsnabbis till stan ikväll för att gå på bolaget och fara förbi Bella och föra över nå spel och ta hem nå filmer men ja blev kvar ända till 2 snåret inatt. Va först hos Bella då, fast hon va inte hemma haha. Sen kom hennes karl Mattias hem så ja hängde me han en stund och väntade på att Bellan skulle komma. Då blev ja bjuden på mat och sen hade ja tänkt fara och köpa chips men då va ju Ica jäveln stängd så de blev inge alls. Mötte upp Robin, vi prata en stund sen for vi ner på stan och kolla läget, sen tv hos Dennis tills ja for hem.

Jag har faktiskt gjort en miss i år. Varje år så missar jag dödsdagen av James Dean med bara några dagar. Det är ju den 30 september och ja brukar komma på de vid 2 oktober ungefär.. Men nu i år har ja rent vart en månad för tidig. Tycks mig minnas att ja skrivit nått inlägg på fejsbook vid sista augusti om han.

Så nu ligger ja ju bra till, men skämmes på mig som brukar missa den.. I år hade ja tänkt köra James Dean mestadels hela dan och hela kvällen. Både filmer och dokumentärer. Bästa dokumentären är Forever Young helt klart, men sitter nu och ser en från 70 talet. Ska bli kul.


Lite tråkigt att alla mina pojkvänner haft nått problem me att han är min idol och att ja har massa grejor me han. Eller inte SÅ stora problem, men kanske inte är så konstigt. Men vore skönt om folk fattade att ja inte bara gillar han för att han va snygg eller "är 50 tal" som vissa verkar göra utan för talangen han hade. Men iofs är de väl inge fel i det, ja menar ja har ju bilder på Elvis och Maryling Monroe fast dom kanske inte är mina idoler... Men de kan väl va kul att tala om att man iallafall har en idol. Ska fota den där tidningen nån dag som fick mig att börja ta på mer om han.



Men men på tal om bananer så har ja ju kanske inte nämnt att även jag börjat med LCHF och de verkar va nått för mig. Maten är god och både vikten och omfånget är på väg neråt :) Men ja är inte stenhård och visst fuskar ja, men ändå går de neråt. Ja menar va är inte ett Buremål från Krysset? :P Eller som på sönda då vi ska äta stekt strömming som pappa åt de när han va liten. Tänker inte sitta och tjura för att ja inte får äta paneringen eller potatis.. Ibland så får de va. Men de märks när man fuskar. Fjärtar knappt när ja hållit mig men så fort man fuskar då jävlar :P


Nä nu ska ja sluta ordbajsa, är lite trött. Långt inlägg om ingenting igentligen :)
Dags att hitta åt gammkudden. Natti!


Kommentarer
Postat av: Mia

bara man fuskar med måtta så brukar de gå bra, blir de för ofta så kan de ge motsatt effekt eftersom de är rätt mkt fett i kosten man äter, blandar man de med massa kolhydrater så kan de bli tokigt!



men sålänge man hittat en nivå som fungerar för en själv så är ju de trots allt de viktigaste! kul att du gjort deet :D :D!!!

2011-09-25 @ 12:45:36
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0