Åh Skellefte AIK, hela sveriges AIK

Flängt runt som jag vet inte vad. Plockade upp Bella och drog till BTK för att skjutsa Jonte till stan. Vet inte varför men har inte träffat han på ett tag så man kan ju va snäll. Sen in i stan på bolaget, lämna av Bella, upp på Jula och köpa spolarvätska, in i Kåge och köpa potatissallad sen sist på kiosken och köpa en baguett till ikväll. Pjuuuh, hade inte ens ätit frukost.

Nu sitter jag och glor lite på hockeyn, det ser ju bra ut men man ska ju inte ta ut nått i förskott. Hinner ändå inte se klart hela och mina nerver pallar nog inte heller.

Får väl se om vi har något jobb ikväll, imorrn skulle det då va riktigt lungt. Nu ska jag äta lite påsk godis sen hitta nått slags ätbart till midda och sen åka mot grottan. Ha en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0