Amen det blir nog bra

Åkte till stan och for på Subway med Fredrik. Sen betade vi av Gina Tricot och bolaget. Jag har som standard att jag köper ett svart och vitt linne varje gång jag får lön. Och en karta öl också för den delen haha. Två stockar snus sen tänkte jag in på Solbacken och köpa nya party pjucks men hejdade mig. Kan ju va bra att inte slösa upp hälften av lön på samma dag! Får ju dessutom den 15:e igentligen, så det är långt kvar till nästa.

Har lite ångest över att jag typ förlagt Volvo nycklarna men tog alla Volvonycklar jag hittade i alltiallo lådan och en passa då iallafall. Som tur var hade jag ju aldrig låst bilen åtminstone :)


Nu ska jag ta det piano och ikväll blir det lite bärtz i stan. Dock skulle ju Jens ultrasupa och har aldrig vart med på det så det blir något nytt :) Trevlig bajsfredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0