Hepp hepp!

Nu jävlar är jag trött. Ska bara låta färgen i ögonbrynen bli klar sen blir det sängen.

I fredags blev det som sagt öl sen va vi ut på både Coasters och Calles. Lite tjafs när vi kom hem som vanligt, Fredrik och jag alltså då, men man ska aldrig gå till sängs ovänner, och det gjorde vi inte heller. Tror jag...
Jaja igår så va vi till hans pappa i Forsbacka och drack lite pilsner och spelade Kampen om Skellefteå. Fast det tog slut fort eftersom dom båda va ute efter Lundbergs smedja aktien och när hans pappa fick den blev någon sur haha...


Mys mys mys imorse, sen pallra oss iväg till Boden. Blev senare än vad jag tänkt men vi hämtade brorsan, for på hans jobb till hans verkstad och han fixade mina belägg. Fick även kika på pansarvagnar och provsitta i en. Tror jag stannar kvar i gruvan :)

Hem till han och hämta vinterdäck, in på Max sen köra hem. Mitt trevliga sällskap sov ju ungefär Luleå - Skellefteå. Kuuuuuuuuuul och jag va sååååååå trött. Men men nu är jag ju hemma så det är ju lungt.
Färgen strax klar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0