It's friday I'm in love

Höhö natten mot fredag spårade lite. Kunde ej sova alls så jag och Bella pratade på istället. Våran konversation va nog bara rolig för att vi va så trött. Skrattade i över en minut, garvböl på riktigt.

Dock blev det bara 2 timmars sömn och en helvetesförmiddag på jobbet. Så blir det när folk inte sköter sitt jobb innan jag ska in på gaveln och jobba..
Men hela dagen har ju inte vart helt fel ändå.

Imorse bokade Linda biljetter till Lady Gaga i augusti åt hon, jag och Bella :) Kommer bli skitskoj! Bara sådär impulsgrej och det blir väl som att ta igen lite från barndomen då min högsta önskan va att få se Spice Girls. Dock dyrkar jag väl inte Gaga lika mkt men ändå ;) Nu får jag ju fara till globen iallafall.

Sen va jag och Fredrik på bio och såg American Pie Reunion. Sevärd helt klart! For till han en sväng och tvärsov på soffan, insåg att det va dags att dra sig hemåt. Kommer va roligt före imorrn. Men jag ska ju äta suring så jag överlever nog. Trevlig fortsättning på helgen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0