Jag gav upp för längesen

Idag tog jag faktiskt tag i att städa en av bilarna iallafall. Jag vet inte vars jag har nyckeln till the Våffel, gillar inte när jag ligget steget före mig själv. Kan ju vara så att jag redan lagt den där jag hade tänkt, annars vette fan vars dom är..

Sen tväråkte jag till Emelie i Byske och kvällsfikade och snackade skit! Precis vad jag behövde :) ♥
Skulle ut och onödigköra sen men orkade inte. Kanske borde lugna mig med det litegrann.


Strax trillar lönen in på kontot, det blir ju trevligt iallafall. På nått sätt blir det väl öl imorrn sen verkar det bli Boden på söndag, om jag inte åker upp redan lördakväll. Får väl se hur jag gör. Då ska jag nollställa alla mätare och köra endast med farthållaren hela tiden och se hur mycke lite jag kan få bilen att dra. Har vart nere på 0.93 som billigaste tror jag hehe.

Nu ska jag sluta depp lyssna på Melissa Horn och slänga mig isäng och hoppas att John Blund kommer. Hatar dessa kvällar. Godnatt med er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Torsdagsmys <3

2012-04-13 @ 15:37:06
Postat av: Åsa

ja! <3

2012-04-15 @ 20:54:03
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0