Karma

Do good things and good things will happen to you.

Ja jag vet inte om jag är lite puckad som tror på det där. I mitt fall så har jag börjat försöka ge igen på saker jag fått genom livet, och såklart handlar ju det mesta om pengar. Folk har kört mig hit och dit, lånat pengar eller vad som helst. Nu när jag äntligen har bra inkomst så försöker jag ge tillbaka för det jag fått, men det kommer ju ta ett tag.

Samtidigt försöker jag ge till andra som inte har det kanske lika bra, om ni förstår vad jag menar. Här är det samma sak att tyvärr så handlar det mesta om pengar. Dock kan ju den/de personerna blåsa mig ganska rejält för ibland är jag för snäll. Men jag tror ändå lite på karma, att nån dag så kommer jag få nånting tillbaka för så funkar det i min värld. Eller iallafall ett tack, det är inte mycket begärt.


Och nej är inte ölen som pratar nu, trodde jag skulle va knall vid detta laget för jag va så ölsugen men tyvärr så verkar man ju va trött även om man inte gjort spec mycket mer än kört guidad tur i gruvan eller tvättat bilar. Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror stenhårt på karma jag med :)

2012-04-09 @ 15:19:29
URL: http://poorlittlefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0