Längesen

Veckan har flytit på fort tycker jag, redan fredag och idag blir det fina pengar som tur är. Alla verkar ju redan sprättat första ölen, själv ska man kanske ta en tupplur haha :) Men jag ska på bolaget imorrn och köpa mig en söndags öl för man kanske får åka lite tidigare då.

Igår byggde mekanikerna en grill så jag vet inte om det vankas grillning till middag imorrn på jobbet :) Bara det inte är idag för jag har då inget kött tinat.. Heh.


Annars då? Jomen helt ok, lite dåliga fisar men annars ska jag inte klaga. Tänkte tvätta Helga igår men är glad att jag inte gjorde det för mellan stan och Boliden så va det både vår och snöstorm, riktigt sånt där konstigt April väder. Snart kommer väl brorsan hem och vi ska skriva papper på bilen. Tanken slog mig just att snart är det Maj och han åker iväg....

Nä usch, dags att tänka på bättre tankar. Det är ju ofrånkomligt så ger inget att tänka på det. Snart kanske jag iallafall får min tatuering på plats som är till han :) Fast måste till Johanna snart och köra ett varv till på Little Bastard :) Äh nu ska jag vila lite. Saknar den varma famnen jag brukar krypa upp i men sånt är livet :) Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0