Lördag hela veckan

Helt fantastiskt gott att grilla ikväll och äta i verkstan. Bjuder på lite bilder sen.

Förstår varför min bror ville sälja bilen hehe... Nämen måste ju byta lite bromsgrejor nu och satte fan ölen i halsen just. Två bromsbelägg hamnar på över 2000:-.... Plus att det är nåt mer jag ska ha... Och om det är det jag tror så landar det på 1500:- styck..

Tur jag får lön på freda haha! Tror jag ska prata med min bror så jag får veta exakt vad allt kommer kosta. Plus att jag obetalt försäkringen på bilrackarn. Tur jag har lite pengar gömda och som sagt får lön på freda. Blir att leva lite snålare denna månad, men jag kommer ju inte gå under så länge jag skippar krogen :)

Plus att jag får ju go lönen nästa gång med storhelgen. Äh jag antar att det är så här att köra dyrare kvalitetsbilar så då bör ju sakerna hålla ett tag också. Är ju van att kunna plocka typ bromsskivor från en gräsklippare till Volvon haha :)


Näe hörni nu ska jag fortsätta dricka lite öl, det är jag värd.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha meh vadå dyrare kvalitetsbilar.. Volvo är väl och har väl alltid varit bra mycket mer kvalite än bmw :D Sett till hållbarhet då alltså =)

2012-04-09 @ 11:18:38
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0