Mashed potato

Trots att jag sov som en galning inatt så fick jag lite energi till att tvätta och även röja i bilen, nu är inte baksätet fullt av påsar iallafall :)

Dock skulle jag ha gjort en matlåda men att göra matlådor är tamefan det tråkigaste som finns. Det är en sak om man gör middag och gör en låda av det, men att ställa sig och göra en enkomt... GÖHHH tittar hellre på färg som torkar, det är typ roligare.

Idag kör jag själv iallafall så kan alternativt köpa med mig en macka. Hoppas det går lite bättre ikväll och att det inte blir så sent... Nu måste jag bara hitta nå kläder att ha på mig, blir nog mormorstrosor då allt är i tvättmaskin just nu hehe!

Löning nästa vecka, då åker Helga på Tidy Car för handtvätt. Varför? För att jag kan och det suger att tvätta bilen på våren för då kan jag inte göra det hemma. Sen ska man väl unna sig nåt ibland istället för att gå på krogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0