Mmmm

Strax dags att hoppa isäng. Pizza till lunch med gubbarna idag, surströmming till middag. Go magen imorrn. Kommer nog få åka på flaket när vi ska ner :) Har spenderat nästan hela dagen i bultriggen, är ju något roligare nu när man börjar lära sig nåt och försöker lösa problem själv utan att få panik. Det sista jag vill är att döda/skada någon och näst sista är att göra fel, men gör man inte fel så lär man sig aldrig.



Hittade ingen större bild men det är alltså en sån jag kör, eller rättare sagt kommer att börja köra mer och mer. Det är min nästa upplärning efter laddningen. Nu kan jag ju faktiskt vara avbytare om ordinarie vill upp på lunch. Kanske bara sätter 3 bult, men det är ju 3 bult mer iallafall :)

Bara 14 meter lång och 3 meter hög :)
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0