Ny taktik

Ja det blev ju som bekant både öl och krogen igår, som inte va planerat men jag va ju lite butter då jag inte kunde byta däck och har ju lix haft alkisvecka så då är det väl lika bra att göra det rejält!

Men igår på krogen så provade jag en ny taktik. Man kan ju vara ett drinkluder men jag körde på den här istället "Förra gången vi va ute så bjöd jag på shots, jag tycker du ska bjuda igen." Och det funkade tämligen bra, även på folk jag inte ens bjudit tidigare :)

Försökte låta nykter på sms till Fredrik inatt men idag genomskådade han mig då jag inte va körbar tidigt. "Jaha så du va full ändå, de va de jag visste!" Kan bero på att varje sms inatt tog säkert 10 minuter att skriva när man ska skriva nyktert trots att man är rätt packad.


Aja snart jobbvecka, skönt! Och inget jävla supande på valborgs. Idag skulle vi byta till sommardäck, eller Fredrik, inte jag haha, men då har stackarn gått och blivit sjuk. Han såg typ död ut.
Så jag funderar på att dejta Johnny Depp ikväll istället, dricka lite vin och sova. Fast lite tråkigt är det ju, hade ju hellre myst men vad göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0