Romeo Lima

Skönt med sovmorgon, har inte gjort nånting idag. Ätit lite påskmiddag med familjen men ska ju strax iväg på jobbet och grilla så :) Har även nästa tatuering klar och hoppas jag hinner göra den innan V20 då min bror åker iväg. Ska kanske pröva en tatuerare i Pite, men ska nog till Johanna snart för att fylla på Little Bastard :)



Blir detta märke med texten Romeo Lima FS23 vilket är hans kompani. Brukar ju aldrig gå ut med vad jag ska göra i förväg men tror knappast att någon som läser denna blogg kommer göra en likadan :P Fast då är det ju detta med placeringen... Men det löser sig nog.

Nu borde jag börja röra mig mot jobbet, ledigvecka snart tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0