Så ända in i bomben

Impulsköpte en dator idag. Woops. Men å andra sidan så är min andra nästan paj och skulle ju lix köpa en ny nästa lön så skitsamma. Dock ogillar jag ju fortfarande laptops men det va ju som med ajfånen, hatade den i början men nu är vi vänner iallafall.

Skulle ju byta till sommardäck ikväll men fick inte lös muttrarna. Haha vadå "du måste efterdra dom när du kommer hem". Jo tjena! Och muttersmacken hade rent utsagt damp, så fort jag koppla in luften så gick den igång och gick inte stänga av.

Därför ska jag åka bil och dricka öl istället ikväll. Hoppas bara inte bilplanerna skiter sig för om int anne så dricker jag öl iallafall! Och hade tänkt få Fredrik att byta däck åt mig imorrn nån gång. Blir bra skit.

Tack och adjö, mitt första inlägg från ny datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0