Schöönt

Va hemma i normal tid, eller iallafall sluta normal tid :) 02:25 satt jag i bilen duschad och klar, slutar 02:18 så det va ju kanon :) Dock är jag ju rädd om körkortet så det tar lite tid att få sig hem när man kör lagligt, men det suger mer röv att bli av med kortet haha.

Nyss pep min förra mobil att den hade lite ström. Har inte stängt av den sen jag köpte ajfånen, vet inte om jag kommer få igång den igen. Ska nog lägga mig och läsa lite gamla sms imorrn :) Vet inte varför jag är sån att jag sparar sms, men det kan va kul att läsa och kanske få skratta lite för det finns en del sjuka på iallafall den telefonen haha.


Nu ska jag bara bli trött. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0