Til death do us part

Hoho jävlar vad sömn jag klämt in senaste dygnet, riktigt skönt. Vaknade och hade tusen missade samtal och sms, det är faktisk ovanligt! :) Både att jag inte vaknat av telefon och att folk hör av sig! ;P

3:e april ska jag på nån skyddsombudsgrej i stan och då är ju frågan om man ska fara på den och sen vara ledig på kvällen (går eftermiddag), eller fara och jobba sen. För det blir ju inte många timmars sömn mellan arbete och kursen och sen arbete på det. Men det blir ju mer pengar... Fast pengar är inte allt :) Ah får väl se hur jag ska göra.



Idag då? Tänkte byta till sommardäck men är kvar snö utanför garaget så orkar inte.
Vänta ut tvättmaskinen och duscha sen kanske. Nu börjar det inte va kul.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0