You're my amarathine

Så va ännu en ledigvecka över. Jag har gjort ungefär tusen saker känns det som, sovit hemma 2 dagar tror jag. Idag va jag på banken så nu är Helga min på riktigt, dock har vi inte skrivit papper men skitsamma. Jag vet ju vars dom är ;)

Om jag orkar ska jag städa bilen nu, jag har fortfarande Volvo syndrom och slänger allting i baksätet trots att jag har kombi. Nu är jag less på krogsvängar dessutom. Ska ta det lungt förutom näst nästa helg då jag och Fredrik kanske ska ut och åka Kapitän för det va ungefär hundra år sen jag gjorde det sist men annars får det bli lungt. Har gått alldeles för mycket pengar den här månaden på ingenting.

Måste lugna mig med bilkörningen också, är ju inte direkt gratis att tanka.
Nu: toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0