En stor fet puss

ska jag ge kvinnorna på Kvantum om mitt paket kommer fram till Afghanistan. Satt här länge och klurade på allt vad man skulle skriva men gav upp och for dit och dom va så snälla att hjälpa mig :) Jag längtar till jobbet, 470m underjord får man vara ifred. Dock kommer det inte bli en lugn stund till veckan, den saken är säker.
 
Huvudvärken är ett faktum så jag ska göra pannkaka hade jag tänkt, aldrig gjort så det kan bara bli bra eller dåligt. Sen spackla sovrummet. Behöver en stege innan jag kan göra nånting annat ändå så, men maskera och spackla går ju bra.
 
Efter några mindre utbrott fick jag fm sändaren att funka idag, trevligt att slippa radioreklam i bilen. Funderar på att åka upp till Lule imorrn eller torsdag, beror på hur det går med måleriet. Mysa lite med mina tjejer och kanske få Krille att tapetsera om för en lite mindre summa.
 
Huvudvärken är ett faktum, Alvedonen ropar från skåpet. Kanske inte så konstigt när jag flängt runt hela dagen, även hem till Ostvik och det har vart apvarmt.
På återseende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0