Fest hos Mange

Hahahaaa alltså Mange på mitt skift, vilken stjärna. Han hatar verkligen allt och alla :P Han är så satans butter så det går inte dit en till! :) Han skulle nog må bäst av att bo i sin stuga därute i skogen nånstans in i landet. Jag sa att jag skulle hälsa på han då, då skulle han skjuta mig hehe. Nä det går inte och förklara, man måste nog uppleva han själv. Det är så kul att retas med han haha!
 
Kom på mig själv imorse att nästan sitta och beställa en iPad. Fick nåt il att jag måste göra av med pengar men vafan ska jag med en sån till? Tur jag hann stoppa mig själv. Borde kanske slösa pengar på sånt jag behöver istället :P Som den natten jag va på väg att beställa en dildo för att jag inte kunde sova och hade tråkigt. Slutade med att jag betalade räkningar istället tror jag.
 
Bah nog svamlat, jobbigt att vara tillbaka efter semestern. Tur det är 10 timmar kvar sen lördag hela veckan whopido :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0